Admin Admin
Liczba postów : 110 Join date : 14/03/2015
| Temat: Walka Sro Mar 18, 2015 7:12 pm | |
| Kolejność reakcji W jednej rundzie jeden gracz może pisać tylko raz. Kolejność określona podczas pierwszej rundy utrzymuje się podczas następnych. W pierwszej rundzie pierwszeństwo ma ten gracz, który szybciej napisze posta. AtakKażda postać (nie używająca specjalnych umiejętności lub przedmiotów zwiększających tę wartość) może wykonać jeden atak na post. Aby wykonać atak należy:
- Wykonać test na trafienie. Rzuca się k100 na Zręczność (atak bezpośredni) lub Zmysły (atak dystansowy, tj. rzut kamieniem albo wystrzelenie strzałki).
- Określić, gdzie trafił atak. By to zrobić, trzeba odwrócić kolejność cyfr wyniku rzutu na trafienie.
01-15 | głowa | 16-35 | prawa ręka | 36-55 | lewa ręka | 56-80 | korpus | 81-90 | prawa noga | 91-00 | lewa noga |
- Wykonać rzut na obrażenia.
W przypadku ataku bezpośredniego, obrażenia wynoszą tyle, ile wartość współczynnika Obrażenia+1k6. Obrażenia mogą zostać zwiększone przez użycie broni. W przypadku ataku dystansowego, obrażenia wynoszą tyle, ile Obrażenia używanej broni+1k6. Jeżeli broń nie ma określonego parametru Obrażeń, obrażenia wynoszą jedynie 1k6
- Redukcja obrażeń. Od obrażeń otrzymanych w punkcie 3., należy odjąć Obronę pancerza, jaki osłania trafioną część ciała przeciwnika.
- Odjąć trafionemu tyle punktów Krwi, ile wynosi zredukowana liczba obrażeń.
Unik W jednym poście można wykonać tylko jeden unik, który jest uznany za akcję. Próbując wykonać unik, należy wykonać test na Gibkość. Jeżeli test będzie udany - postać całkowicie unika ataku. Uwaga! Nie da się uniknąć ataku dystansowego. Ciosy KrytyczneCiosem Krytycznym jest ten, który jest zadany postaci zaraz po rundzie, w której straciła ona więcej Krwi, niż wynosi liczba jej Odporności. Konsekwencje Ciosu Krytycznego zależą od tego, gdzie padł cios (np. łeb, tułów). Dla każdego wyszczególnionego obszaru ciała jest sześć różnych skutków, z których losuje się jeden za pomocą k6. | |
|