Admin Admin
Liczba postów : 110 Join date : 14/03/2015
| Temat: Podstawowe przedmioty Nie Mar 22, 2015 4:47 pm | |
| Przedmioty można zdobyć na różne sposoby - przez wymianę z innymi postaciami podczas gry fabularnej, podczas przygód, wykonywania zadań. Czasem wystarczy nawet trochę szczęścia i kaprys Mistrza Gry. Przedmioty wbrew pozorom są bardzo ważne, mają istotny wpływ na możliwości postaci. Ich zastosowanie ogranicza tylko wyobraźnia gracza: zaostrzony kamień może być nożem do mięsa, jak i przydatną bronią, a butelka z alkoholem środkiem odurzającym lub dezynfektorem do ran. | PÓŁBUTELKA Gdy włoży się do niej dżdżownice, jest świetną pułapką na ryby. W desperacji niektórzy noszą w niej wodę. Waga: 0,2 kg Rozmiar: 2 Pojemność: 1 ryba lub 0,5 litra wody Modyfikatory: Przy udanym teście Zmysłów, można złapać w nią rybę. |
| LINA Wytrzymuje obciążenie 200 kilogramów, ma długość 10 metrów. Może posłużyć do spętania wroga, zwierzyny, a gdy ma się wiedzę, to można wykonać z niej nawet pułapkę. Kto wie czy nie okaże się ostatnią deską ratunku, gdy postać będzie zwisała nad przepaścią. Waga: 1 kg Rozmiar: 2 (ale można nosić na szyi) |
| ŚWIATŁO CHEMICZNE Świetne do oświetlania drogi podczas nocy. W kolorach zielonym, niebieskim i czerwonym. Po stłuczeniu luminescencyjna substancja ulatnia się. Waga: brak Rozmiar: 1 Modyfikator: +10 do testów Zmysłów w nocy (tylko jeden przedmiot) |
| KAMIENNY NÓŻ Może służyć jako wytrzymała broń biała lub miotana. Otwiera puszki z taką samą starannością jak otwieracz do puszek, generalnie da się nim podważyć większość rzeczy. Do patroszenia zwierząt, ścinania krzaków. Waga: 1 kg Rozmiar: 1 Obrażenia: 3 |
| ZATRUTA STRZAŁKA Strzałka wykonana z olchowej twardzicy, nasączona dziwaczną toksyną. Jednorazowa broń miotana lub pocisk. Powoduje godzinny paraliż. Waga: brak Rozmiar: 1 Obrażenia: 2 |
| APTECZKA Niewielka torba służąca do przechowywania w hermetycznych warunkach leków i bandaży. Wodoodporna, ognioodporna, wewnątrz utrzymuje się temperatura 3 stopni Celsjusza. Waga: 3 kg Rozmiar: 3 Pojemność: 6
|
| BANDAŻ Czysta wstęga gazy lub płótna o długości 4 m. Powstrzymuje krwawienie, chroni rany. Wystarcza na 5 ran. Waga: 0,2 kg Rozmiar: 1 Modyfikator: Powstrzymuje krwawienie. Regeneruje 10 pkt Krwi. |
| SPIRYTUS Półlitrowa szklana butelka spirytu. Może służyć do dezynfekcji ran i opatrunków, a także do odurzania się. Starcza na 10 użyć. Waga: 0,5 kg Rozmiar: 1 Modyfikator: Przemycie nim ran skutkuje trwałymi blizny, ale neutralizuje zakażenie. |
| MAŁY PLECAK Dwukomorowy plecak moro o niezbyt wytrzymałych szelkach. Szelki pękają, jeżeli nosi się w plecaku więcej niż 5 kg. Waga: 1 kg Rozmiar: 3 Pojemność: 6
|
| SZKOLNY PLECAK Trójkomorowy, nieprzemakalny plecak. Szelki uszyte są znacznie lepiej, przez co wytrzymują obciążenie do 10 kg. Waga: 4 kg Rozmiar: 6 Pojemność: 12 |
| PLECAK WOJSKOWY Czterokomorowy, ognino- i wodoodporny. Dobrze się maskuje, lecz jego rozmiar i ciężar przeszkadzają w skradaniu czy podobnych manewrach. Ma trwałe szelki wzmocnione stalowymi wstawkami; wytrzymują one obciążenie 20 kg. Waga: 5 kg Rozmiar: 10 Pojemność: 20 |
ODKRYTE W GRZE | CHORĄGIEW Podwójnie złożona płachta barwionej, haftowanej tkaniny jedwabnej o wymiarach około 171 cm na 171 cm. Pochłania wilgoć, ciężko ją spalić. Waga: 4 kg (sucha) Rozmiar: 3 (złożona; można ją nosić na grzbiecie) |
| STARY MEDALION |
| PLASTIKOWA BUTELKA Zwyczajna plastikowa butelka o pojemności 1,5 litra. Może służyć do przenoszenia płynów, materiałów sypkich i do tworzenia różnych mieszanek. Waga: 0 (pusta) lub 1,5 kg (pełna) Rozmiar: 2 Pojemność: 1,5 l |
| TOREBKA NA KREW Plastikowy worek z płynem konserwującym. Przy użyciu strzykawki można napełnić go krwią pobraną od danego psa (od 30 do 50 pkt. Krwi). Pełna torebka z krwią może uratować życie postaci, bo zawarte w niej punkty Krwi przelać można do jej żył. Waga: 0 (pusta) lub 0,5 kg (pełna) Rozmiar: 1 Pojemność: 30-50 punktów Krwi Modyfikator: Zawarte w niej punkty Krwi można przekazać dowolnej postaci, z którą ma się bezpośredni kontakt. |
| WĘGIEL LECZNICZY Opakowanie zawierające dziesięć tabletek z węglem aktywnym. Każda tabletka zaraz po podaniu leczy jednokrotnie biegunkę lub zatrucie. Waga: 0 Rozmiar: 1 Modyfikator: Leczy biegunki i zatrucia. |
| STRZYKAWKA Służy do wykonywania zastrzyków lub pobierania płynów (niekoniecznie z czyjegoś ciała). Może być nawet narzędziem mordu, kiedy uda się wstrzyknąć ofierze dawkę powietrza prosto do żyły. Waga: 0 Rozmiar: 1 |
Oczywiście, nie są to wszystkie dostępne przedmioty. Kolejne zostaną ujawnione wraz z postępem gry. | |
|