Rosa Canina
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Genetyka

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 110
Join date : 14/03/2015

Genetyka Empty
PisanieTemat: Genetyka   Genetyka EmptyNie Mar 15, 2015 3:36 pm

O genetyce
Genetyka jest niezmienna i raczej niezależna od gracza. Można ustalić ją samodzielnie tylko podczas tworzenia postaci, która nie jest spokrewniona z już istniejącymi. Zalicza się do niej: budowa ciała.
Budowa ciała
Statystyka zawarta w pięciostopniowej skali, od skrajnie delikatnej, do skrajnie masywnej. Każde odchylenie od normy ma swoje plusy i minusy. Skrajności są po prostu niepraktyczne. A głód goni. Tylko naprawdę wyjątkowi ludzie ze sporymi pokładami niecodziennych, przydatnych zdolności i mądrości będą mogły wyżyć na garnuszku frakcji.
Atrybutami zależnymi od budowy są: gibkość, wytrzymałość i siła.

1 2 3 4 5
1 - delikatna budowa, bardzo sprzyja rozwijaniu gibkości i utrudnia rozwijanie siły oraz wytrzymałości.
Maksymalne statystyki: 100 pkt. gibkości; 40 pkt. siły; 80 pkt. wytrzymałości.
2 - wątła budowa, sprzyja rozwijaniu gibkości i utrudnia rozwijanie siły.
Maksymalne statystyki: 80 pkt. gibkości; 50 pkt. siły; 90 pkt. wytrzymałości.
3 - przeciętna budowa, sprzyja rozwijaniu wytrzymałości.
Maksymalne statystyki: 60 pkt. gibkości; 60 pkt. siły; 100 pkt. wytrzymałości.
4 - krzepka budowa, sprzyja rozwijaniu siły i utrudnia rozwijanie gibkości.
Maksymalne statystyki: 50 pkt. gibkości; 80 pkt. siły; 90 pkt. wytrzymałości.
5 - ciężka budowa, bardzo sprzyja rozwijaniu siły i utrudnia rozwijanie gibkości oraz wytrzymałości.
Maksymalne statystyki: 40 pkt. gibkości; 100 pkt. siły; 80 pkt. wytrzymałości.

Dziedziczenie budowy
Potomstwo dziedziczy budowę ciała po rodzicach. Oblicza się to w ten sposób:
(bm+bo):2+x=bp
(budowa matki+budowa ojca):2+x=budowa potomka
Przy czym x to czynnik losowy, który losuje MG za pomocą k3. x={-1;0;1} punktów.
Przykłady:
(1+3):2+1=3
(3+4):2+(-1)=3,5≈4
(5+4):2+0=4,5≈5
Powrót do góry Go down
https://rosa-canina.forumpolish.com
 
Genetyka
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Rosa Canina :: 
W p r o w a d z e n i e
 :: 
-
Skocz do: